POLITICĂ DE CONFIDENȚIALITATE
- Informare privind prelucrarea datelor personale –
În cadrul Website-ului invitaonline.ro

I. DESPRE ACEST DOCUMENT

II. SEMNIFICAȚIA ANUMITOR TERMENI UTILIZAȚI ÎN ACEASTĂ POLITICĂ DE CONFIDENȚIALITATE

III. SCOPURILE, TEMEIURILE ȘI CATEGORIILE DE DATE PERSONALE PRELUCRATE

III.1. Date prelucrate în contextul utilizării și asigurării funcționării și securității Website-ului

  • adresa de IP a terminalului dumneavoastră conectat la Internet;
  • data și ora accesării;
  • denumirea și URL-ul fișierului accesat;
  • pagina web/aplicația de unde a avut loc accesarea, dacă este cazul;
  • browser-ul utilizat de dumneavoastră și, după caz, sistemul de operare al dispozitivului dumneavoastră conectat la Internet precum și numele furnizorului de rețea.

III.2. Date prelucrate în contextul creării și administrării contului în cadrul Website-ului

  • Numele și prenumele,
  • Adresa e-mail.
  • Datele contului: informațiile furnizate de utilizator la înregistrare și orice modificări ulterioare ale acestora (ex: schimbarea numelui, adresei de e-mail, parolei);
  • Setările contului, precum preferințele configurate de utilizator în cadrul Website-ului;
  • Evenimentele create: lista evenimentelor gestionate prin cont, incluzând personalizările realizate de utilizator pentru fiecare invitație (ex: șablonul selectat, detalii eveniment, mesajele personalizate, numărul de invitați, statusul invitațiilor trimise și confirmate).

III.3. Date prelucrate în contextul Serviciilor digitale prestate

  • Detalii despre eveniment - denumirea și tipul evenimentului (ex. nuntă, botez, aniversare), locația și data desfășurării, alte informații specifice despre eveniment configurate de utilizator (ex: programul evenimentului, activități speciale).
  • Informații despre invitați - numele invitaților, statusul confirmării participării (RSVP) și orice alte informații incluse de utilizator;
  • Mesaje personalizate - Textele și mesajele personalizate adăugate de utilizator, care pot conține informații personale;
  • Gestionarea și distribuirea invitațiilor - Link-ul unic generat pentru fiecare invitație, Numărul de vizualizări ale invitației și distribuția acestora etc.
  • Date privind activitatea utilizatorului în Website-ului - Istoricul modificărilor aduse invitației (ex: schimbarea locației, actualizarea listei de invitați), Preferințele de notificare și setările personalizate ale utilizatorului etc.

III.4. Date prelucrate în contextul încheierii contractelor cu privire la serviciile puse la dispoziție pe Website

  • Datele contului - Nume, prenume, e-mail (pentru identificarea utilizatorului și asocierea achiziției cu un cont activ);
  • Date de facturare – Nume, prenume, alte date necesare conform legislației fiscale;
  • Date privind achiziția – Pachetul achiziționat, prețul, metoda de plată, codul tranzacției și statusul acesteia (achitat, în curs de procesare etc.);
  • Confirmarea achiziției – Numărul de referință al comenzii, data și ora tranzacției, statusul activării serviciilor;

III.5. Date prelucrate în contextul tranzacțiilor realizate prin intermediul Website-ului

III.6 Date prelucrate în contextul gestionării răspunsurilor la invitații

  • Date de identificare - numele și prenumele Invitatului;
  • Date privind participarea la eveniment - statusul confirmării prezenței (accept/refuz), numărul de persoane însoțitoare, preferințe specifice (ex: opțiuni culinare, solicitări speciale);
  • Date de identificare privind persoanele însoțitoare majore (care nu sunt copii) - numele și prenumele persoanei indicate ca fiind persoană însoțitoare;
  • Date de contact - adresa de e-mail sau numărul de telefon, în cazul în care Invitatul alege să furnizeze aceste informații pentru a primi notificări despre eveniment;
  • Mesaje personalizate - orice comentarii sau informații suplimentare introduse de Invitat în formularul RSVP.

III.7. Primirea de comunicări comerciale

III.8. Alte scopuri

  • pentru a răspunde solicitărilor primite de la autorități, conform obligațiilor legale pe care le avem, în temeiul art. 6 alin. 1 lit. c) din GDPR.
  • pentru a soluționa eventualele dispute, în temeiul art. 6 alin. 1 lit. f) din GDPR, în vederea atingerii interesului nostru legitim de a ne exercita sau apăra drepturile. În acest caz, vom păstra datele conform termenelor de prescripție aplicabile.
  • Pentru realizarea de verificări antifraudă sau alte verificări privind activități ilicite sau imorale, acțiuni sau încercări de încălcare a Termenelor și Condițiilor sau de fraudare a Website-ului, în temeiul interesului nostru legitim, pentru protejarea noastră și a partenerilor noștri și respectarea integrității, securității și a bunei funcționări a Website-ului (art. 6 alin. 1 lit. f) din GDPR).

IV. CATEGORII DE PERSOANE VIZATE

  • Utilizatori care navighează pe Website - persoane fizice care accesează Website-ul fără a deține un cont de utilizator, dar ale căror date pot fi prelucrate automat în scopuri tehnice și de securitate (ex: adresa IP, date privind sesiunea de navigare, setările browser-ului, cookie-uri).
  • Utilizatori care își creează și administrează un cont pe Website - persoane fizice care își înregistrează un cont pentru a accesa funcționalitățile platformei, ale căror date sunt prelucrate pentru gestionarea contului (ex: nume, prenume, e-mail, preferințe cont, istoricul activității din platformă).
  • Utilizatori care achiziționează servicii - persoane fizice care încheie tranzacții prin intermediul Website-ului, furnizând date necesare pentru procesarea plăților și emiterea facturilor (ex: nume, prenume, date de facturare, informații despre achiziție, cod tranzacție).
  • Terți ale căror date sunt furnizate de Utilizatori în cadrul invitațiilor digitale - persoane fizice despre care Utilizatorii furnizează informații atunci când creează și personalizează invitațiile digitale în platformă, cum ar fi: Invitați la evenimente Persoane menționate în invitații; Persoane ale căror imagini sunt încărcate în platformă de Utilizatorii.
  • Persoane care utilizează funcționalitățile Website-ului ca urmare a primirii unei invitații - persoane care accesează Website-ul prin intermediul unui link personalizat primit de la un Utilizator și care completează formularul RSVP.

V. DESTINATARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL ȘI TRANSFERURI ÎN AFARA SEE

  • procesatorii de plăți care facilitează tranzacțiile financiare necesare achiziționării Pachetelor de servicii oferite pe Website;
  • furnizorii de servicii utilizați de Website, precum furnizori de servicii pentru gestionarea si administrarea Website-ului, precum și alți furnizori de servicii de asistență în gestionarea sistemelor informatice, servicii de auditare a securității și de securizare a infrastructurii informatice, furnizori de servicii de hosting etc.;
  • alte entități, cum ar fi autorități și instituții publice, contabili, auditori, avocați și alți consultanți profesioniști externi, atunci când activitatea lor impune cunoașterea datelor sau atunci când legea ne impune să le divulgam;
  • către terți achizitori, în măsura în care activele sau activitatea noastră ar fi transferate (în totalitate sau parțial), iar datele persoanelor vizate ar fi parte din obiectul unei astfel de tranzacții.
  • Hetzner Online GmbH. servicii de hosting cloud, Germania https://www.hetzner.com/
  • Intelligent IT S.R.L. servicii de facturare, România, https://www.smartbill.ro/
  • Sendinblue SAS, servicii de email, Franța, https://www.brevo.com/legal/privacypolicy/

VI. DURATA PRELUCRĂRII DATELOR

  • Datele prelucrate în contextul utilizării și asigurării funcționării și securității Website-ului (III.1) vor fi păstrate pentru perioada sesiunii de navigare sau pentru o perioadă de 2 ani, după caz.
  • Datele aferente creării si administrării conturilor de utilizator în Website (III.2) vor fi păstrate pe durata existentei contului de utilizator și o durată suplimentară de 2 ani.
  • Datele prelucrate în contextul Serviciilor digitale prestate (III.3) se vor păstra după cum urmează: (i) modelele de invitații salvate de utilizator (șabloane personalizate, fără distribuire activă, ce nu au făcut obiectul unei achiziții) vor fi păstrate pe durata existenței contului de utilizator și vor putea fi editate oricând; dacă utilizatorul își șterge contul, aceste date vor fi șterse împreună cu contul său, iar (ii) invitațiile asociate unui Pachet de Servicii achiziționat, împreună cu datele asociate acestuia - vor fi păstrate pe durata desfășurării evenimentului și pentru o perioadă suplimentară de trei ani după data evenimentului.
  • Datele ce țin de încheierea contractelor între utilizatori și Societate (III.4) vor fi păstrate pe durata executării contractelor, precum și pentru o perioadă suplimentară de 3 ani după finalizarea acestora sau pentru întreaga perioada de timp pentru care se desfășoară un litigiu, în cazul în care o astfel de procedură este inițiată de utilizator sau de Societate.
  • Datele aferente tranzacțiilor realizate prin intermediul Website-ului (III.5) vor fi păstrate pentru o perioadă de 5 ani de la data tranzacției. În condițiile în care există divergențe/ litigii de orice fel în legătură cu anumite tranzacții, datele vor fi păstrate suplimentar până la soluționarea definitivă a respectivelor dispute.
  • Datele furnizate de Invitați (III.6) sunt păstrate pe durata activității evenimentului și pentru o perioadă suplimentară de 2 ani de zile de la încheierea acestuia, pentru eventuale clarificări. După acest termen, datele sunt șterse automat din Website cu excepția cazului în care există obligații legale de arhivare sau solicitări specifice din partea Utilizatorului organizator al evenimentului.
  • Datele utilizate pentru comunicările comerciale (III.7) - vor fi păstrate până la momentul retragerea consimțământului sau dezabonării, dar nu mai mult de 3 ani de la ultima interacțiune cu utilizatorul.
  • Datele prelucrate pentru alte scopuri (III.8), cum ar fi răspunsurile către autorități sau investigațiile antifraudă, vor fi păstrate pentru perioada impusă de reglementările legale aplicabile sau, dacă nu există o astfel de obligație, pentru o perioadă de 3 ani de la data soluționării cererii sau a investigației.

VII. SECURITATEA DATELOR

VIII. Drepturile utilizatorilor în legătură cu datele personale

  1. A. Datele personale nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate;
  2. B. Vă opuneți prelucrării din motive legate de situația dvs. particulară;
  3. C. Datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
  4. D. Datele personale trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale care ne revine; cu excepția cazului în care datele sunt necesare:
    • pentru exercitarea dreptului la libera exprimare și la informare;
    • pentru a ne conforma unei obligații legale pe care o avem;
    • în scopuri de arhivare în interes public, științific sau pentru studii istorice sau în scopuri statistice; sau
    • pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
  • Contestați exactitatea datelor pe care le prelucrează Operatorul. Prelucrarea va fi restricționată pentru o perioada care îi permite Operatorului să verifice exactitatea datelor;
  • Prelucrarea datelor personale de către Operator este ilegală, si solicitați restricționarea utilizării lor de către Operator;
  • Operatorul nu mai are nevoie de datele personale, dar dvs. le solicitați pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;
  • Vă opuneți prelucrării. În această situație, prelucrarea va fi restricționată pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale Operatorului prevalează asupra celor ale persoanei vizate.
  • vă prelucrăm datele personale cu mijloace automate,
  • ne bazăm, în prelucrarea datelor dvs. personale, pe consimțământul dvs. sau prelucrarea este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract la care sunteți parte;
  • datele ne sunt furnizate de dvs., și
  • transmiterea datelor dvs. personale nu are un efect negativ asupra drepturilor și libertăților altor persoane.

IX. Alte informații